lunes, 26 de octubre de 2009

Darker, I like darker....

No se si ho recordeu, però akest era l'eslogan del anunci de la colonia Dark Blue ara fa exactament 10 anys. Akella época va ser molt maca, ja k pocs dies després de començar a fer servir akesta poderosa i atractiva fragància masculina vaig començar a sortir amb la k seria la meva nóvia, parella, esposa, mare de la meva nena, adúltera i exdona malvada, tot amb akest ordre.
El cas és k poc després de quedar-me sol s'em va acabar l'ampolla de Dark Blue (no era la mateixa de fa 10 anys, trankils...) i és clar, vaig decidir canviar de fragància ja que havia de canviar el meu estil i bla-bla-bla; tot el k es fa quan et deixen.
Vaig provar-ne una altra...fins ara, k se m'ha acabat. I en aquest moment he decidit tornar a la Dark Blue.
Per???
Doncs pk he arribat a la conclusió de que akesta colónia és meva, és la meva fragància, la meva olor. No és pas seva. És la k més temps he fet servir, a la k més temps he estat fidel. I k karai, m'agrada!
Akesta olor em defineix, sóc jo, per tant no l'havia de canviar per res ni ningú, al capdevall no m'he canviat els ulls, i són els mateixos que feia servir per mirar-la a ella, no?
Així que torno a ser jo, més complet que en els últims 4 mesos.
I això és molt important, sobretot per a mi, k sóc una persona k li dona molta importància als simbolismes, els utilitzo per treure froça per tirar endavant en akesta vida que a vegades és meravellosa, sovint és aburrida i casi sempre és terrible.
Ara bé, sempre hem de ser feliços, o intentar ser-ho tan com poguem amb el poc (o molt) que tinguem.

5 comentarios:

  1. Digues que sí!! Kamechan segueix fidel a un amic tan gran com tu!! Sempre endavant!!

    ResponderEliminar
  2. Uola!! mola el teu blog!! quins records amb robotech!! i jo tb soc fan de Optimus!!! XD buenu, volia saludar, ja que m'han parlat molt bé de tu ;D ens coneixerem al cumple de Kamechan!! ;P KISSES!!!

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies Yishana! Sóc molt novato en el tema dels blogs, jajaja! Així k en Kamechan t'ha parlat molt bé de mi, eh? No m'el mereixo, al Kame, jajaja! Ja ens coneixerem tots el 7 doncs. Bye!!

    ResponderEliminar
  4. vaig amb un dia de retràs comentant. Doncs m'he quedat O.O per un motiu, dues paraules: Deep red, en sóc usària!!! però si ens hem de definir seré Emporio Armani. Curiós com coses aparentment insignificants (olors, objectes, cançons, dibuixos) els agafem i els fem propis, donant-los un valor que ningú més q un mateix pot entendre.

    ResponderEliminar
  5. Vaja Aerinh, fins i tot en la colonia tb ens asemblem, jajaja! Recordes k teniem moltes coses en comú? xD Tens tota la raó amb el tema del simbolisme dels objectes o coses, k ens ajuden a definir-nos com a persones. Crec k tots necessitem sentir-nos identificats amb coses, com per exemple els personatges de les pelis o el tema del blog, una simple colonia.

    ResponderEliminar