miércoles, 28 de octubre de 2009

" Os combatiré a todos!!!! "


Gran frase de l'Optimus a Revenge of the Fallen. La recordeu? És abans de començar a repartir com un boig amb les dues espases, en el bosc, abans de que el Megatrón... bé, no vull dir cap spoiler, per si les mosques, jejeje.
El cas és que vaig estar utilitzant aquesta frase com un mantra personal durant l'agost. Si, exacte, aquest post va avui sobre els mantres, encara que en un inici no ho semblés. Jo mai a la vida havia utilitzat mantres fins el Trauma. Un bon amic i company de professió m'en va dir un per tal de mantenir el focus en akells temps foscos del juny, i no caure victima de sentiments equivocats. El problema és que és massa groller per reproduïr-lo aquí, així que només us diré que m'el repetia quan tenia dubtes, i la veritat és que em va ajudar a tirar endavant i adonar-me de la realitat.
Ara us parlaré del segon mantra que vaig tenir. Vaig fer un viatget a Palma a l'estiu, i amb l'amic que em va acullir a la seva llar (que precisament era el k m'havia donat el primer mantra) vem anar a veure plegats Transformers II, i veient-la amb ell em vaig adonar que en akesta pelicula hi havien molts mantres ocults que els podia utilitzar, i vaig escollir el de " Os combatiré a todos!!! ". Per cert, kina frase més llarga, eh? Perdoneu!!!!XD
El cas és k per a mi, quan tenia pensaments circulars referents al divorci, o a la meva ex, o a la nova parella de la meva ex o coses així em repetia akest mantra " Os combatiré a todos!!! ", i m'imaginava al Prime lluitant amb totes les seves forces contra el Megatron, l'Starscream i el pobre Grindor. Evidentment feia el paral·lelisme de jo contra els meus maldecaps, i això m'ajudava a tornar a controlar els meus pensaments. Tenir esperança.
Akest passat cap de setmana he estat bastant tristot, i he començat a repetir-me akest mantra again, però no m'ha ajudat. M'he adonat que akest mantra "ha caducat", i després de molt reflexionar, n'he creat un altre.
" Move forward. "
És genial, m'encanta. Simbolitza perfectament que tinc k deixar el passat enrera, i moure endavant. Ara tot es diferent, la meva vida, jo, la meva ex...tot. El present és el present, i el passat ja no passarà mai més. Per tant, " move forward!", i això em dona una mena d'inercia sombólica cap endavant que m'ajuda mogollón, la veritat. Per tant, consell del vostre amic VegetaJordi... si teniu problemes, potser l'elecció i repetició en moments adecuats del mantra correcte, us pot ajudar a tirar endavant. Au, fins la próxima!!! :)

1 comentario:

  1. Aprofito per recordar-ne un altre.

    És del Qui-Gon Jinn: "tu enfoque determina tu realidad".

    XDD

    ResponderEliminar