domingo, 25 de octubre de 2009

El meu heroi



Potser el títol del post no és massa...adult, al capdevall tinc 32 anys i una filla. Però m'és igual, pk és veritat. Optimus Prime, una joguina, un personatge de cómic i un dibuix animat. Fa pocs anys, un perosnatge de CGI per el cinema.
És el meu heroi.
I per què??
Doncs per començar pk mola molt. Mare meva, l'heroic lider dels Autobots. Capaç de repartir llenya per el bé com ni tan sols en Songoku enrabiat podria fer. Amb la diferencia que l'Optimus no s'enrabia mai! Imagineu-vos-ho llavors!!!!!
En realitat trobo que l'Optimus és digne de ser el meu heroi (ho sento Vegeta, tu ets el meu anti-heroi) per que te uns principis morals molt elevats...i la fortalessa mental per seguir-los. Que a més ell solet disposi de la potencia de foc d'un petit exèrcit, no te res a veure! XDDD!!!!
Els principis morals....quin luxe en akests temps. La responsabilitat, la coherencia de paraula i pensament... i a més enfocats cap al bé. Em dona molta enveja, l'Optimus.
Després, que ell sempre sap k fer. Us imagineu, sempre saber que has de fer? Sempre pendre la decisió correcte? I si no la és, disposes de la determinació suficient per arribar fins al final, i sortir-te amb la teva.
Autosacrifici. Ell, a pesar de ser una màquina, com tot transformer té sentiments, però per el bé dels altres és capaç de dominar-los, i no deixar que l'afectin en la seva tasca de lideratge. Jo no sóc com ell, i tinc a la nena, i a vegades els meus sentiments grissos afecten a la meva tasca de pare. Una altra vegada, quina enveja.
La superació. Ell sempre afronta totes les adversitats, i les afronta amb valor, determinació i habilitat. Potser és per això que acostuma a superar-les. Reconec que no m'aniria malament una mica d'akesta capacitat de superació.
Habilitat. Carai, ell és molt bó fent tot el k fa! Lluitant, disparant, motivant.... Mola! Us imagineu sent molt bons en tot el k feu? XD!!! Kina envejaaa!!!!!
A més ell irradia respecte, fins i tot en els seus enemics. Us imagineu ser respectat fins i tot per ki no us pot aguantar? No em refereixo a un respecte causat per la por, sino reconeixement de veritat, per els teus valors, habilitat, com ets com a persona.... aww... m'estic dispersant...
Valent. Ell és molt valent. Sempre. M'agradaria sempre ser tan valent, això ajuda molt a pendre les decisions correctes, a l'autosacrifici, a superar els reptes.... XD!
En fi, akest volia ser un post de bon rotllo però al final m'ha quedat una mica en plan Calimero, però crek que amb akestes comparatives us podeu fer una idea de pk a un home com jo admiri a un personatge inventat com el Prime. Potser pk ell és una utopia, creada com a ideal imaginari del potencial de l´ésser humà, tan utopic que el personatge ha de ser un robot, un potencial que no podem arribar-hi, potser encara no. Per això dic que és el meu heroi, pk jo l'intento imitar.
I no, no vull dir que intento transformar-me en camió quan ningú em veu! XDDDD
Vull dir que jo intento ser coherent amb el k dic i faig, intento ser ferm en els meus valors, responsable en les meves decisions, en saber posar a la Júlia per davant meu, superar el Trauma, intentar fer bé les coses....
Com us podeu imaginar per el to del post, no em sembla k ho faci gaire bé, però ser com l'Optimus Prime és la meva meta, el meu objectiu. Per això lluito cada dia, per ser millor persona. I ja que és tard i estic tovet, us confesaré k m'agradaria molt que, d'aki uns quants anys, la meva filla fes un post similar on enlloc de parlar de l'Optimus Prime, parlés de mi :).

4 comentarios:

  1. Hola! Crec que com a pare no ho estàs fent tan malament, i no és fàcil. Jo, que no sé encara què vol dir ser pare, no sé cóm ho faré arribat el moment. En qualsevol cas, admiro la teva capacitat de lluitar per superar-te. És una cosa que tots hauríem de mirar de fer. Des d'aquí t'animo a seguir endavant!!

    ResponderEliminar
  2. Oeee! Moltes gràcies Kame! :) Akest comentari és molt apreciat, sobretot en dilluns, jajaja!

    ResponderEliminar
  3. Volia fer un comentari positiu, algo pilota (xD) intel·ligent...però no puc!!!!!!!!!!! des de que he llegit certa frase t'he perdut el respecte: "no vull dir que intento transformar-me en camió quan ningú em veu!", ho has provat segur!!! anda que no!

    ResponderEliminar
  4. Ei, era seté d'EGB...era un nen!!! XD

    ResponderEliminar