domingo, 25 de octubre de 2009

We Walk, We Walk...

No tots els posts han de ser frikis. Estaria bé, però la vida te moltes facetes. Gràcies al fil musical de la botiga on treballo he descobert potser les dues millors cançons del món, o com a mínim d'akests últims mesos, almenys per mi. Desconeixia el grup totalment en ambdós casos, però avui només parlaré de " We Walk ", del grup The Ting Tings. Jo no sóc tan aficionat a la música com el meu mestre jedi "bloguero" kamechan, però reconec que la música és genial, i es mereix ser el meu tercer post.

Escolteu-la, el video, que és genial, està al youtube.

Perqué m'agrada tant? Per el missatge. I per l'"estribillo", que és el resum del missatge. Fa més de 4 mesos em va passar una cosa que sense que hi hagin morts per el mig, ha estat la cosa més terrible que m'ha passat mai. Tant terrible, tant, que encara ara em fa mal. Molt. I el que em farà...
Però akesta cançó em fa somriure, perqué en la seva inocencia et recorda que sempre, sempre has de seguir endavant. I a més amb estil.

Us paso la lletra en anglés, sóc el rei de cortar pegar (espero k no sigui ilegal, jajaja)

You never alter
You�re always you
Everything�s breaking But I don�t care
Smash the rest up
Burn it down
Put us in the corner �cus we�re into ideas
Take these edges
They�re inside out
No one will notice
They�re looking elsewhere
We can�t be honest
We call it off
We got the choice if it all goes wrong
We walk, we walk
We walk, we walk
You see the changes
In things that come
It�s how you deal with it
When switching off
Make a decision
A precondition
We got the choice if it all goes wrong
We walk, we walk
We walk, we walk
When nothing makes you feel good
Then nothing makes you feel good

La teniu que escoltar dos cops, com a mínim. A mi akesta cançó m'ajuda molt, pk em recorda una veritat que encara que sigui fàcil a la cançó, és molt dificil de fer. Quan estic fotut, pensant en el k he perdut i en com ho he perdut, akesta cançó em recorda en el que puc trobar. I k carai, en akesta vida estem per intentar ser feliços amb el k tenim, encara que ha vegades sigui dificil.

I a més, un post parlant de We Walk no estaria complert si no parlés de Aerinh, la persona que va compartir amb mi, en certa manera, el descobriment de la cançó i em va ajudar a entendre el significat. Aquest post, que ja saps que és molt important per a mi, va dedicat a tu Aerinh :).

3 comentarios:

  1. Clar que sí, ben dit! A seguir endavant, que a més hi ha persones al teu voltant que estem per ajudar en el que calgui!

    ResponderEliminar
  2. juer baieta em faràs plorar!!! Quina ilu que em mencionis (haurem de parlar de drets d'imatge i els diners que normalment cobro per ser mencionada...) Però al tema, el missatge de la cançó l'hauriem de tenir present cada dia i continuar walking amb estil passi el que passi. Ah la música que grandeeee!

    ResponderEliminar
  3. Jajaja! Serpota, espero que em facis descompte per els royalties ;)
    We Walk m'ha marcat, i tens raó, sempre hauriem de seguir el missatge de l'"estribillo". I evidentment amb estil :)
    I és clar que We Walk ets tu, no se si recordes k em vas fer veure el positivisme de la lletra, sinó hagués passat d'ella. I això hagués estat terrible, jajaja!

    ResponderEliminar